OKTOBERFEST A LEWANDOWSKEHO PREPIS HISTÓRIE | Futbalovysen.sk

BLOG

OKTOBERFEST A LEWANDOWSKEHO PREPIS HISTÓRIE

Je júl a vyžrebovali Bundesligu. Netrpezlivo už na tento žreb čakáme, aby sme mohli začať organizovať zájazd na Oktoberfest. Na ten tohtoročný padli zápasy s Wolfsburgom a Dortmundom. Konečne poriadny šláger počas Oktoberestu, počas uplynulých rokov sme mali dvakrát Hannover, raz v pohári a raz v lige.

Tretí ročník nášho super zájazdu je zaujímavý tým, že spíme v Salzburgu a máme čas si prejsť aj toto nádherné Mozartove mesto. A k tomu sa v Allianz aréne prepisovala história!!

www.futbalovysen.sk

Autobus vyráža zo Sniny v nedeľu 20.9. o pólnoci a zastavuje v Žiari nad Hronom, Nitre a Bratislave, odkiaľ fičíme do Rakúska. Na hoteli máme nachystané izby, na hodinku aj niečo sa zložíme a občerstvíme a šup šup do Mníchova.

Večerný Oktobefest cez týždeň proste stojí za to. Je ľahké sa dostať do stanov, pivárov nie je také kvantum ako napríklad minulý rok, keď sme boli na OF v piatok a všetko si pekne užívame - litrové pivečká za desinku, čašníčky v krojoch, samotné "kroje", uvoľnenú atmosféru a aj dobré počasie. Život je nádherný. :-) O 22:30 prestávajú čapovať a my sa pomaly stretávame, aby sme vyrazili na hotel. Prichádzame unavení z náročného dňa, ale plní zážitkov. Je čas sa dobre vyspať, druhý deň máme naplánované veľké veci.

Začíname v rodisku Mozarta, malebnom Salzburgu. Slniečko svieti a my sme si dali hodinku na prechádzku starým mestom. Škoda, že nebol čas sa ísť pozrieť na hradný kopec, ale čaká nás Mníchov a futbáááál. Určite sa sem ešte vrátime. V Mníchove sa pred zápasom občerstvíme v česko-slovenskej reštaurácii, ideme na chvíľu pozrieť do centra a konečne je tu Allianz aréna. Pred ňou ešte v autobuse tipovačka o šál Bayernu a ide sa na to.

www.futbalovysen.sk

Všetci ľudia už na tribúne a my sme si tentoraz vybrali sedenie, teda státie, na Nord Tribune za bránou. Smie sa tu iba stáť, okolo chodí usporiadateľ a ľudí, čo sedia, slušne požiada, aby sa postavili. Super zážitok a naozaj odporúčame, ak si chcete vychutnať tú pravú Bayern atmosféru. A aký to osudový okamih! Pred našim zrakom totiž padlo všetkých 6 gólov. Najprv v prvom polčase wolfsburský, ktorý na chvíľu vypol Allianz arénu. Tá však v druhom polčase videla top predstavenie v hlavnej úlohe so striedajúcim Lewandowskim. 51, 52, 55, 57 a 60 nie sú výherné čísla Športky, ale minúty, kedy mníchovský útočník skóroval: 5 gólov za 9 minút je rekord Bundesligy a my sme boli pri tom. Hlásateľ nestíhal vyhlasovať góly, ľudia nestíhali oslavovať a štadión sa otriasal v základoch. Nádherná atmosféra, top futbalové predstavenie a zážitok na celý život.

Téma pri autobuse po zápase bola Lewandowski a kto tipoval takýto výsledok. Nakoniec vyhral tip 4:1, šál odovzdaný. My vyrážame smer Slovensko očarení nádherným futbalovým divadlom.

AKTUÁLNY ZÁJAZD NA OKTOBERFEST

Snažíme sa, aby naše zájazdy na futbal neboli iba sedením v autobuse a naháňaním sa na štadión, ale aby ľudia aj niečo videli, oddýchli si a okrem zápasu sa domov vrátili s množstvom zážitkov. Značka Futbalovysen.sk je vybudovaná na odporúčaniach, osobnom prístupe a tejto filozofii a sme vďační za všetky vaše referencie.