NEZABUDNUTEĽNÝ ZÁŽITOK Z OSEMFINÁLE LIGY MAJSTROV; FC BARCELONA - MANCHESTER CITY | fotbalovysen.cz

BLOG

Je pondelok, 15. december 2014, čas 12:00 hod. Sledujeme priamy prenos z osemfinálového žrebu LM vo švajčiarkom Nyone. Víťaz súťaže a bývalý hráč Borussie Dortmund Karl-Heinz Riedle začína so žrebom. Prvá dvojica PSG-Chelsea FC - minuloročné repete. O 12:13 hod je vylosovaná druhá dvojica; FC Barcelona privíta na Nou Campe Manchester City. Hovoríme si, to môže byť zaujímavý zápas a začíname s prípravami na skupinový zájazd na Ligu majstrov do Barcelony.

Tri mesiace ubehli a 18. marca 2015 o 7:00 hod rozkladáme náš prenosný pultík na letisku M.R.Štefánika v Bratislave. Cieľ je jasný - splniť futbalový sen skupinke 25-tich klientov.

www.fotbalovysen.cz

Odlietame o 9-tej hodine, v lietadle panuje výborná nálada a všetci sa už tešíme na výborný zápas a katalánsku metropolu. O 2,5 hodiny sme v Barcelone. Na letisku nás čaká minibus, ktorý nás berie do moderného hotela AC Sants hneď vedľa stanice Sants Estácio. Po príchode na hotel nasleduje krátky odpočinok a o 13:00 hodine sa spoločne vyberáme na najznámejšiu barcelónsku ulicu La Rambla. Spoločne prechádzame do prístavu kde sa nachádza pamätník - stĺp Krištofa Kolumbusa, ktorý ponúka panoramatický výhľad na celé mesto. V jeho blízkosti sa nachádza známa reštaurácia La Cava Universal s výborným jedlom a ešte lepšou obsluhou. Je čas na španielske rizotto - Paella obohatené morskými plodmi a domácim pivom Estrella Damm. Zápas sa začína o pár hodín a my zbierame tipy na výsledok. Správny tip získa šál zo zápasu...

Prísť do Barcelony a nevidieť jeho najslávnejšie stavebné dielo, katedrálu La Sagrada Familia (Chrám svätej rodiny), by bolo pre každého návštevníka hriechom. Preto sa o 16:00 hodine sa presúvame k preslávenej barcelonskej katedrále.

Do zápasu zostávajú necelé 3 hodiny a vďaka hodinovému odpočinku na hoteli sme opäť svieži. O 19:00 hodine vyrážeme na štadión Camp Nou, ktorý je vzdialený od hotela 20 minút. Stojíme pred presláveným futbalovým kolosom a všade sú tisíce fanúšikov futbalu. Napätie stúpa a pomaly prechádzame do útrob štadióna a hľadáme vchod k našim sedadlám. A sme na mieste - 99-tisícový Nou Camp s logami Ligy majstrov a pri každom sedadle barcelónska vlajka. Miesta sa pomaly zapĺňajú a do výkopu zostáva pár minút. V repreduktoroch sa ozýva zvučka Ligy majstrov a na trávnik vstupujú multimiliónové hviezdy svetového futbalu. Mráz nám behá po chrbte a mrzí nás že telefón ani fotoaparát nedokážú zvečniť tento pocit. Zápas sa končí pred 23:00 hodinou a pomaly kráčame do hotela a zdieľame zážitky z neuveriteľnej atmosféry. Po ceste sa zastavíme v malej lokálnej reštaurácii na neskorú večeru a drink.

www.fotbalovysen.cz

Na druhý deň po výborných raňajkách niektorí z nás idú na prehliadku štadióna, iný zas na námestie Plaça d'Espanya kde sa nachádza múzeum umenia, fontány, výstavisko Fira Barcelona, Les Arenes - budova býčích zápasoch prerobená na moderné nákupné stredisko a veľa iných zaujímavostí Barcelony. Je 12:20 hod a pred hotelom nás už čaká minibus so sympatickým šoférom Carlosom. Je čas ísť na letisko. Do autobusu si sadáme plný zážitkov, splnených snov a už nevieme sa dočkať ďalšieho žrebu najprestížnejšej európskej súťaže a nového futbalového zájazdu...